Politică de livrare și returnări

Politică de livrare, rambursări și returnări

Prezentare generală

Modalitati de plata:
-plata online, la plasarea comenzii – cost 0.00 lei
-plata cu card la easybox – 5.50 lei
-plata cu cardul la livrare la domiciliu – 5.50 lei
-plata ramburs (cash) – 5.50 lei

Modalitati de livrare:
Comenzi < 350 lei
-18 lei pt livrare la easybox
-25 lei pentru livrare la domiciliu

Comenzi > 350 lei
-0 lei livrarea in easybox
-7.5 lei livrarea la domiciliu
Taxa la plata:
-5.5 lei plata la livrare (la domiciliu prin aplicatia sameday , la easybox sau ramburs cash)

Politica noastră de rambursare și returnare este valabilă 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziția dvs., nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.

Pentru a fi eligibil pentru o returnare, articolul dvs. trebuie să fie nefolosit și în aceeași condiție în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Mai multe tipuri de bunuri sunt exceptate de la a fi returnate. Bunurile perisabile, cum ar fi alimentele, florile, ziarele sau revistele nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.

Articole suplimentare care nu pot fi returnate:

Carduri cadou

Produse software descărcabile

Unele articole de sănătate și îngrijire personală

Pentru a completa returnarea, avem nevoie de un bon fiscal sau o dovadă a achiziției.

Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi producătorului.

Există anumite situații în care sunt acordate doar rambursări parțiale:

Carte cu semne evidente de utilizare

CD, DVD, casetă VHS, software, joc video, casetă audio sau disc de vinil care a fost deschis.

Orice articol care nu este în condiția sa originală, este deteriorat sau lipsesc părți din motive care nu se datorează greșelii noastre.

Orice articol care este returnat la mai mult de 14 zile după livrare

Rambursări

Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă notifica că am primit articolul returnat. Vă vom notifica, de asemenea, despre aprobarea sau respingerea rambursării dvs.

Dacă sunteți aprobat, atunci rambursarea dvs. va fi procesată, iar un credit va fi aplicat automat pe cardul dvs. de credit sau metoda originală de plată, într-un anumit număr de zile.

Rambursări întârziate sau lipsă

Dacă încă nu ați primit o rambursare, verificați din nou contul dvs. bancar.

Apoi, contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este postată oficial.

Contactați apoi banca dvs. Adesea există un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea dvs., vă rugăm să ne contactați la office@universulechilibru.ro.

Articole la reducere

Doar articolele la preț întreg pot fi rambursate. Articolele la reducere nu pot fi rambursate.

Schimburi

Înlocuim articolele doar dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă aveți nevoie să-l schimbați pentru același articol, trimiteți-ne un e-mail la office@universulechilibru.ro și trimiteți articolul dvs. la adresa de expeditie.

Cadouri

Dacă articolul a fost marcat ca un cadou atunci când a fost cumpărat și trimis direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării dvs. Odată ce articolul returnat este primit, un certificat cadou vă va fi trimis prin poștă.

Dacă articolul nu a fost marcat ca un cadou atunci când a fost cumpărat, sau dacă cel care a făcut cadoul a primit comanda trimisă la ei înșiși pentru a vi-l da mai târziu, vom trimite o rambursare către dăruitorul cadoului și acesta va afla despre returnarea dvs.

Returnarea transportului

Pentru a returna produsul dvs., ar trebui să trimiteți produsul dvs. La adresa de expeditie.

Veți fi responsabil pentru plata costurilor proprii de transport pentru returnarea articolului dvs. Costurile de transport nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de returnare va fi dedus din rambursarea dvs.

În funcție de locul unde locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.

Dacă returnați articole mai scumpe, poate doriți să utilizați un serviciu de transport cu urmărire sau să achiziționați asigurare de transport. Nu garantăm că vom primi articolul dvs. returnat.

Aveți nevoie de ajutor?

Contactați-ne la office@universulechilibru.ro pentru întrebări legate de rambursări și returnări.